21.12.2009

Pringlesbokser får nytt ansikt, og GOD JUL TIL ALLE!!

For en tid tilbake laget jeg en inspirasjonsartikkel på Kreativesider.no. Jeg var vel litt tom for ideer, er ikke lett å komme på noe nytt! Det er mye som pyntes, men pringlesbokser hadde jeg ikke sett før jeg gjorde det :) Her er noen jeg pyntet til en venninne, hun bestilte de for lenge siden, og først i natt klarte jeg å få de ferdige.....

Jeg har kledd den med Maja Design papir, og pyntet med diverse blomster. Tekststempelet er fra Ladybugandfriends.com. Jeg har også brukt snøkrystall punch fra Martha Stewart, ullbånd og charms
.
Fyll boksen med twist eller noe godiser, gjerne med papir på.

Her er den andre jeg laget. Ganske lik, men litt mindre pyntet :) Og andre papirer, men fremdeles Maja Design.



Da vil jeg endelig ønske dere alle sammen en riktig GOD JUL, og et aldeles GODT NYTT ÅR!! Jeg reiser inn på hytten i morgen, skal feire julen der. Men jeg tar meg kanskje en tur innom dere å kikker, jeg får se hva tiden bringer. Vi skal ha besøk, så vet ikke om det blir så mye tid :)

Tuuuusen takk til alle dere som besøker meg, og spesielt til alle dere som orker og tar seg tid til å legge igjen kommentar. Jeg er imponert over dere, for jeg er ikke flink til det....

Stor klem til dere alle :)

19 kommentarer:

mettepip sa...

Gosj, så vakkert! Du er bare så flink med farger Jannhild! Heldige de som får disse boksene;)
Ønsker deg en riktig god jul og et kreativt nytt år!
klem fra Mette

Gladie sa...

Kjempelekkert, Jannhild! Og tusen takk for koselig snailmail :) Mine er ikke kommet lengre enn til ahdveska, men i det minste påtenkt ;) Ha en strålende jul, venne :)

Astrid sa...

Skal si de boksene er lekre!! Så nydelig du har pyntet de:-)) Så koselig å kunne gi bort en slik med noe godt oppi:-))
Høres koselig ut og feire jul på hytta. Håper du får slappe godt av og kose deg masse i julen Jannhild:-)) God jul og godt nytt år til deg!

Go`e juleklem fra Astrid

Lambi sa...

Så noen slike pringles bokser pyntet på PG galeriet igår og da var dewt første gang jeg så slike..SYnes det var en så god idé! Disse to du her har laget var bare helt nydelige og skjønne altså! Du er så flink og tryller frem så mye fint av dine vakre papirer! Likte allerbest den med mest pynt jeg! ;) Veldig glad i blomster pynt. Stilig med snøfnugg under blomsten slik at det blir en vinterblomst! :) God jul! Klem Elise

Bente sa...

Kjempelekre disse boksene dine, jeg gjorde et forsøk - men den havnet i bosset - isj fikk det ikke helt til :) og tolmodighet er ikke min dyd ;)
Ønsker deg en kjempefin jul og et herlig godt nytt år - hvor jeg også håper vi får til å treffes - skulle vel egentlig ikke være så vanskelig siden vi bor i så å si samme by/område ;) Men tidsklemma har jo en tendens til å ramme oss alle :) Men nytt år nye mulgheter!!
Juleklem fra Bente

Aina sa...

Wow, tenk at en tom papphylse kan bli såååå lekker! Du er så kreativ.

Og så vil jeg si mange tusen takk, for det nyyyydelige kortet jeg fikk i posten i dag. Jeg ble så glad :) Fineste julekortet jeg noen gang har fått!
Håper du og dine får en kjempeflott jul, og et godt nytt år!

Juleklem fra Aina.

Jannicke og Irmelins korthobby sa...

Kjempefine bokser !! Jeg har laget noen selv også, men de er ikke på langt nær så fine som dine. Du er så utrolig flink med blomsterpynt!
Ønsker deg en fin jul og et riktig kreativt nytt år!

Jannicke

Aquarell sa...

Kjempefin boks! Nydelig pyntet!
Og tusen takk for nydelig julekort som kom i posten i dag. Det er så koselig med julepost.:D
God jul til deg og dine!

Kristine sa...

God jul vennen;)
Gleder meg til å åpne pakke i morgen!
Postmannen har ikke gjort jobben sin i år, så da blir det spennende romjulspakke til deg;)
Juleklemmer til deg fra andre siden av fjorden;)

Siv Anne sa...

Skikkelig søte pringles bokser du hadda laget her.
Ønsker en God jul til deg og dine

Meretekj sa...

Heia Jannhild.
Dette var nydelige bokser:)
Tusen takk for det aldeles nydelige julekortet jeg fikk fra deg.
Bare så gjennomført og flott!
Ønsker deg ei fortsatt god jul og et gledelig og kreativt nyttår.
Masse juleklemmer fra Merete

❤ Kaia sa...

Nydelige pringlesbokser.
Nydelige papirer og pynt-
Ønsker deg en fortsat flott julehelg.
Juleklem fra Kaia

Anonym sa...

Ojojoj, så nyydelig!! Og smart! Jeg bare elsker Maja Design sine papirer, så lekre!
Ønsker deg og dine en fortsatt god romjul!
Klemmer Ida:o)

Maya sa...

Nyyydelige bokser,Jannhild!!
Så lekre papirer,nydelige detaljer og lekre farger!
Takk for all inspirasjon i året som snart er historie :)
Ønsker deg ett riktig godt og kreativt nytt år,
klem fra Maya:)

Bea sa...

Så utrolig masse fint du lager :)

Marianne sa...

Duallverden så mye du fikk laget sånn rett inni jula! Og disse Pringles boksene er bare sååååå vanvittig nydelige. Jeg håper ungene liker Pringles, for det blir lørdagsgodtet her i huset fremover, hihi:)

TUSEN TUUUSEN TAKK for det vanvittig lekre julekortet som fant veien til meg. WOW!!! Lekkert er det på bilde, men å holde det "live" i hendene, det er noe helt annet!!! Tusen hjertelig takk!!

Jula er over, og et nytt år er i gang, nå begynner nedtellinga til Skitreffet for fullt. Jeg gleder meg såååå!!!

Masse klemmer fra Marianne:)

Meretekj sa...

Heia Jannhild.

Jeg har noe i bloggen min til deg:))

Oxana sa...

Dette var helt nydelig!!!!

Lillians Blogg sa...

SUPERFLOTT og genialt til å fylle med "snop" som gave til de som har ALT fra før. Tusen takk for IDEÉN.

KLEM fra "fersking" på Bloggefronten.

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin