23.03.2009

Et lite bursdagskort.

Et kjapt kort jeg laget. Brukte papirdistresseren min fra Tim Holtz, og rufset til kantene, svertet de og sydde de sammen med symaskina mi :)
Motivet er fra Sugar Nellie, Daisy, og er fargelagt med promakers. Tatt glossy accents på blomsterkransen og blomsten hun holder i hånden.
Tekststempelet er fra papirgleder.no - Ladybugandfriends.com.
Eneste pynt er halvperler og tre roser!! Det er ikke mye for å være meg :)
Mønsterark fra Maja Design og halvperler.
Mønsterark fra Maja Design og halvperler.
Mønsterark fra Maja Design, halvperler og personlig stempel fra Papirgleder.no.

Ha en flotters dag alle sammen!!

Klem fra Jannhild

14 kommentarer:

May-Bente sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
May-Bente sa...

Ååååå dette var så skjønt, jeg elsker det, papir, motiv, ja hele oppsettet. Helt nydelig!!!
Klem!

Pia sa...

Kanon nydeligt kort

Rita sa...

Kjempefint kort igjen, Jannhild. Lite pynt til deg å være, men allikevel lett gjenkjennelig :o)
Har desverre ikke rukket å stemple enda, går i sykdom fremdeles. Men når eg først begynner skal eg være kjapp.
Ha en fortsatt strålende uke,
klem fra Rita

❤ Kaia sa...

Nydelig kort.
Man trenger ikke alltid å ha så mye pynt. Papirene gjorde veldig mye her. Og motivet er jo så nydelig.
Ha en fin kveld :o)

Kristine sa...

Som du produserer for tiden! Kjempeflott kort og et herlig motiv.

Karen O sa...

Nydelig kort! Motivet er jo bare så herlig:)

Anne-Britt sa...

Nydelig kort. Herlig motiv og så flott fargelagt. Du er bare så utrolig dyktig. Klem

Maria Therese sa...

nydelig

Lilledesign sa...

nydelig kort :)kansje jeg skal dra fram symaskinen nin jeg oxo:)

CraftyC sa...

This is so pretty, I love Daisy!
Clairex

Siv Anne sa...

Et kjempenydelig kort
Det stempelet er jo bare så lekkert og du har malt det helt supert

Hanna sa...

Det är första gången jag är inne på din blogg, och jag måste bara tala om hur otroligt imponerad jag är av dina kort!
Dom är så fantastiskt vackra,
och du är så duktig!
Jag är helt mållös!
Kram,
Hanna

Lisbeth sa...

Nydelig!!!Motivet er så søtt og du er dyktig med tusjene. flott gjennom ført...
ha en riktig fin helg!
klem

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin