18.03.2009

Sukkersøtt #32

Da har jeg endelig fått laget et kort til sukkersøtt også!! Det var på tide, for det er lenge siden jeg har vært med nå... Utfordringen denne gangen var å bruke bestemte farger, disse her:
Dette er ikke helt meg, men fant ut at jeg måtte prøve meg likevel, og ikke bare kjøre meg fast i det jeg lager til vanlig!
Jeg har brukt 4 forskjellige mønsterark, restepapir. Vet at det grønne er MM og det rosa er BG. Det brune og blå papiret er jeg ikke sikker på hva er :)
Kantstempel fra Autumn Leaves, border laget med Fiskars,
Border punch - Apron Lace. Tekststempel fra papirgleder.no, og motivet er fra de nye stemplene til Ladybugandfriends.com, og de kommer i butikken i slutten av denne måneden :) Jeg har malt motivet med distress ink.
Ellers har jeg knytt et gjennomsiktig hvitt bånd og en charms på!! Og dere, ikke EN ENESTE rose :) :) :) LOL!!

Ha en flott dag!! Klemmer fra Jannhild

20 kommentarer:

milli sa...

Så kjempeflott kort du har laget til fargeutfordringen!!
Jeg hadde samme følelsen som deg da jeg startet, at fargene ikke var helt meg, men resultatet ditt er jo bare rålekkert!

Klem fra
Camilla

Kristine sa...

Såååååå utrolig lekkert vennen!
Fargeleggingen din er helt rå! Og denne utfordringen fikk du jo kjempeflott til!
søte ark du har brukt, og stempelet er jo så søtt;)
Ha en flott kveld vennen!
Klemmer fra meg;)

Bente sa...

Så herlig kort! Og FOR en fargelegging!!!!

Ann Hedvig sa...

Kjempeflott kort i herlige farger Jannhild!

Og du har fristet meg sånn med de forrige postene dine, at jeg tok turen til PG i dag, for å kjøpe nye stempel :o), og så kommer de ikke før neste uke :o)

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempeherlig, kjempeflott kort til fargeutfordringen hos Sukkersøtt! :) Ha en fin kveld! klem, Hege

Angella sa...

Så sukkersøtt....passer jo helt perfekt:)
Så fint at du vil være med i blog candyen min

kryss fingrene og lykke til:)

Angella

Gro sa...

Kjempelekkert Jannhild. Du er så flink til å fargelegge!
Klem

Hanne sa...

Dette kortet var så nydelig! Flott motiv som er supert fargelagt!

Pia sa...

Øj Jannhild, hvor er det blevet super flot og et rigtig sødt motiv og farverne er super

Hege sa...

Ååååå så fint!

Vurderer å hive meg med på denne fargeutfordringen til sukkersøtt jeg også!

Lilledesign sa...

nydelig:)herlige farger:)
har fått meg blogg her nå.)

❤ Kaia sa...

Så nydelig kort.
Herlig motiv, nydelig fargelagt, og flotte papirer :o)

Mona Evy sa...

ÅÅÅÅ, så skjønt dette kortet er Jannhild!!

Ha en fin kveld!

Klem fra Mona

Linda S. L sa...

ååå det va kjempe søtt kort da!! Herlig det stempel motivet :)

Anneke sa...

what a lovely card
the beer is so cute

May-Bente sa...

Herlig kort, motivet er jo bare så søtt!
Natta klem!

Aina sa...

Supersøtt kort! Friske, fine farger, og flott malt motiv :O)

♥ Kari ♥ sa...

Så nydelig vennen! Kjempenydelig malt og lekkert med den stemplede rammen!
Masse lykke til!
Klem ♥

Siv Anne sa...

Det var bare så lekkert og søtt.
Du klarer deg jo helt utmerket uten blomster.

Maya sa...

Kjempeflott kort og lekkert malt!
Klem fra Maya :)

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin