19.03.2009

Farg et trykk og la det vandre....

.....fra den ene til den andre!
Vi i kortteamet hos Papirgleder DT har hatt det litt gøy og byttet ferdig fargelagte stempeltrykk med hverandre. Utfordringen var å lage et kort med det ferdig fargelagt stempeltrykk som man fikk tilsendt fra en annen på teamet.
For å lese hele artikkelen og for å se hva de andre på teamet laget med sine motiv, klikker du HER.
Jeg fikk et kjempeflott fargelagt trykk fra Gro, en magnolia gutt. Og jeg som sliter fælt med guttete guttekort.... Er så lite å pynte med syns jeg!! Så jeg laget et ganske så enkelt guttekort.
Hvorfor er det så mye enklere å lage et jentekort??
Jo, fordi det er en hau av ting og dill å pynte med!! Andre som sliter med guttekort i forhold til jentekort??
Til kortet mitt har jeg brukt div. restepapir, swirlestempel fra stempelglede.no, QK stjerner, blå glitterlim, 5 tallet er fra thickers - farget med distress ink. Og tekststempelet er fra papirgleder.no.
Eller har jeg rufset kantene og svertet de.
Den søte Magnolia gutten som jeg fikk fra Gro, er fargelagt med promaker.


Ha en flott kveld :)
Klem fra Jannhild

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, så moro det hørtes ut da:) Guttekort ER vanskelig og pynte ja! Jeg har ei jente, så jeg har MASSE rosa og jentene stasj..Men venter gutt til sommeren,kanskje det blir enklere og pynte da...ikke vet jeg.

Kortet ble uansett nydelig synes nå jeg da, mye pynt eller ikke:)

Ha en fin kveld. Hilsen Cathrine:)

May-Bente sa...

Kuuult kort, guttekort, jeg får sperre bare noen nevner guttekort,jeg.
klem!

Linda S. L sa...

kjempe flott gutte kort!
og ja, jeg er og enig at det er vankligere m kotr til gutter ... sliter m å ikke få på for mye *knis*
god helg!

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin