23.03.2009

OG VINNEREN ER...................................

Da har vi endelig fått trukket ut en vinner :)
De to eldste barna mine hjelp meg. Over 150 små lapper med bloggadresser, klippet fint opp og lagt i en skål. Ungene syns det var spennende dette her, men forstod ikke helt poenget med hele greien :) :)
*
Finally, the winner has been picked :)
My children helped me, and they thought it was exiting. Over 150 small pieces of paper with names on.
Henrik holder skålen høyt, og Ann-Helen trekker møysommelig en lapp.Spennende spennende
Og vinneren ble - And the winner is

........................




....................





......................





..........................






....
....


:) :) :) :) ;)
Denne dama heter Marit, og bor på Sunnmøre.
GRATULERER MASSE, MARIT!!!
Congrats to, Marit!!
Du må sende meg en mail med adressen din, så skal jeg sende deg candyen :)


Tuuuusen takk til alle dere som har lagt inn flotte kommentarer og var med på å prøve lykken på blogcandyen min.
Thanks alot to everybody who has tryed to win the candy!!
Ha en fortsatt flott dag!! - Have a nice day!!

Klem fra Jannhild

9 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Gratulerer, Marit!! :)))

Angella sa...

Hehe... Selv om de ikke forstod poenget med det hele så gjorde barna dine en kjempejobb:)

Gratulerer Marit!

Ann Hedvig sa...

Gratulerer til vinneren :o)

Anne-Britt sa...

Heldiggrisen henne. Gratulerer Marit

Gry-Heidi sa...

Gratulerer så mye Marit !!

Kristine sa...

Grattis til Marit;)

Zarah sa...

Grattis Marit! :D

Marit sa...

Hvilken overraskelse!
Dette hadde jeg aldri trodd var mulig, men siden jeg meldte meg så er der jo en liten sjanse.
Tusen, tusen takk til de fantastiske barne som trakk ut akkurat min lapp:))))))En goklem til de fra meg!
Jeg gleder meg til å se innholdet på ordentlig og ikke minst å ta det i bruk....oj,oj som jeg gleder meg!
Sikkert et lite plaster på såret fordi jeg har måttet holde senga i dag med voldsom hodepine - den er heldigvis på retur, så jeg håper å komme meg på jobb i morra.
Ha en fantastisk flott kveld vider alle sammen!
Klem fra Marit

AbcHobby.it sa...

congrats to lucky winner!!
hugs from italy
elisabetta

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin