20.03.2009

Klem til deg :)

Jeg har laget et kort med fiks ferdig motiv :) Greit å slippe å fargelegge inni mellom!
Jeg har brukt hvit bazzill, 2 mønsterark fra Melissa Frances og ett fra BG.
Rubons fra Ett Trykk - Norsk Stempelblad.
"Metall"pynt fra Nille.
Swirl stempel fra Ladybugandfriends.com, stempelet med gull og brun.
Kantene har jeg rufset med Tim Holtz - papirdistresser, og svertet med distress ink.
Roser, sprayet med glimmer mist og litt tyll.

Samme papirene inne, "metall"pynt fra Nille og tekststempelet er fra Stempelglede.
Samme papir og pynt på skrivefeltet.

Også på baksiden :)


Ha en flott ettermiddag og kveld :)
Klem fra Jannhild!

21 kommentarer:

Bente sa...

Kjempenydelig kort - flotte detaljer!!

Lisbeth sa...

Nei så nydeliiig dette var! Jenta er bare hel skjønn!!!
Ha en fin dag.
Klem fra meg

Aina sa...

For et kjempenyyyydelig kort! Den lille jenta var jo supersøt da :O)

Pia sa...

Milde himmel hvor er det super nydeligt, sååå lækre detaljer og kanon papir og farver du har brugt

Kristine sa...

Nydelig kort og kjempeflott motiv!

Hildegunn sa...

Utrolig flott kort!
Herlig med gjentakende papir og pynt på alle sider! Skikkelig gjennomført!

Ha en flott helg!

Lilledesign sa...

dette var nydelig men det er jo alt du lager :=)

Zarah sa...

Sååå fantatiskt fint!

~Isabell~ sa...

så utrolig nydelig og sart:)

May-Bente sa...

Ååå gosj, å nydelig kortet ditt var!! Herlige detaljer!
Klem!

Rita sa...

Heldige meg som er mottaker av dette super flotte kortet! Det var helt fantastisk, i kjent Jannhild stil :o) Og alt som lå sammen med kortet varmet også, Fikke helt bakoversveis i går!!
Nå er vi endelig tilbake fra legen. Det var virus, så det er bare å smøre seg med tålmodighet.
Ha en strålende hjemme alene helg, du og barna!
Klem fra Rita

Aquarell sa...

Kjempeflott kort!:D

Hege sa...

Gjennomført lekkert kort!

Papirdilla sa...

Så nydelige kort du lager! Dumpet tilfeldig innom bloggen din og her ble jeg værende... Superdyktig er du:o) Blir nok garantert ikke det siste besøket her.
God helg til deg,
Hanne

Marianns papirgleder sa...

Eit fantastisk flott kort!! Enkelt og greitt!!:)

❤ Kaia sa...

Nydelig kort.
Lekkert bilde, og nydelige papirer.
Ha en fin lørdags kveld :o)

Moni sa...

What a beauty! Hugs, Moni

Hege-Annie Simonsen sa...

Ny-de-lig! :) Klem

Lisbet sa...

Nydeli kort du har laget.
mmm må kanskje kjøpe noen av disse fotohjørnene fra nIlle jeg også, blir innspirert når jeg serandre bruke ting:-)

Hildes kort sa...

Fy søren å flott dette kortet var:-)

/Stine sa...

Alldeles nydelig kort :D

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin