11.03.2009

Ett Whiff of joy kort fra meg

For noen dager siden fikk jeg noen stempler i posten :) Tok turen innom nettbutikken til Whiff of joy, og vips kom tre stempler til meg :) De er så søte!

Jeg har fargelagt med distress ink refill, og skjært ut motivet med spellbinders. Jeg har brukt div mønsterpapir fra Maja Design. Elsker de papirene!! Ellers har jeg brukt hvit rub ons fra Norsk stempelblad, halvperler, charms, søm, mullberry roser som er farget med distress og cats eyes.

Kjempekos med alle som har meldt seg på bloggcandyen min!! Tusen takk for flotte kommentarer :) Det er enda en uke og vel som det. Det er bare å slenge seg med!!

Nå skal jeg snart legge meg, så jeg er våken og klar for en ny dag :)

Natta til dere alle!

Jannhild

20 kommentarer:

Ann Hedvig sa...

Nyydelig kort Jannhild, også så mange flotte detaljer :o)

Linda S. L sa...

*dåne*
for et utrolig nydelig kort! Likte kjempe godt farge sammensettingen og oppsettet! kjempe herlig :)

linda s l

T:o)ve sa...

Nydelig kort Jannhild!
Gjennomført lekkert :)
Håper du får en deilig dag!

Rita sa...

Å, Jannhild, du er så rååååflink. Nydelig kort, håper tørken løsner nå etterhvert. Det ser i allefall slik ut, men det gjorde det sist du la ut kort også. Så nå tar jeg ingenting for gitt ;o)

Ha en flott dag, og snart helg!
Klem fra Rita

Sivic sa...

Kortet ble nydelig, i duse fine farger!!
Og jeg forstår godt at du ble fristet til å kjøpe stempler : )

Pia sa...

Du laver så rå lækre kort og dette er ingen undtagelse, super lækkert motiv og papirer du har brugt, fint pyntet

Aquarell sa...

Så flott kort!
Skikkelig lekkert var det, i flotte farger.
Skulle vært like flink... *sukk*
Ha en flott dag videre.:D

Hege-Annie Simonsen sa...

Nydelig kort! Herlig bildegjengivelse - så klart og fint!! Er det skanneren som gjør det, eller er det kamera?..:)

Ha en kjempefin torsdagskveld! Disse stemplene er kjempesøte! Har noen av dem selv, ja! Men er ikke kommet så langt at jeg har fått laget noe med dem ennå!!.. KLEM

Jill sa...

Herlig kort!!!

Camilla sa...

Så utrolig nydelig. Elsker fargene og den litt rufsete, men likevel gjennomførte stilen. Har akkurat fått det stempelet selv, men ikke fått laget noe med det enda, det er veldig søtt:)

Angella sa...

Så søt hun er Jannhild. Nydelig kort!
Snart 10000 ser jeg... må se til å få hengt meg på candyen din:)

klem
Angella ( som er tilbake fra det store utlandet)

Aina sa...

For et aldeles nyyyyydelig kort! Herlige farger, og flott malt motiv. Liker godt disse papirene, de er så fine :O)

Liten scrapper sa...

*Tror jeg svimer av*

Dette er et av de lekreste kortene jeg har sett i det siste!<3<3
Alt ved det er jo bare utrolig skjønt, og det er en spesiell stemning ved det!<3
Har lagt deg til i blogglista mi, håper det er ok...?

Hilsen Merethe

Gail sa...

your cards are so beautiful! thanks for sharing!

Tina´s Blog sa...

this is a wonderfull Card! I´ve linkt you on my Blog!
hugs tina

Heidi a sa...

ÅÅÅ kjære vene... dette er noe av det nydeligste jeg har sett innen papirdill!!! Fantastisk!!! Jeg datt bare tilfeldig innom bloggen din og... ja eg må nok følge deg tror eg...

Tindaloo sa...

Ja sånn kan det gå når man er innom den butikken *lol* (har brukt litt peeng der selv ja..) Absolutt nydelig kort og kjempefine farger du har brukt :)

Maya sa...

Åhhhh dette var vakkert!!
Nyydelige farger og lekkert malt!!
Klemmiser fra Maya :)

linn kr/sykepleier sa...

Digger den herlige, "støvete western-looken". Det slitte og laidbacke, men vakre utseendet. Lekkert! Lekkert! :D

~Isabell~ sa...

dette kortet er rålekkert. Skjønner ikke åssen du får det til. er helt målløs

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin