30.03.2009

To kort, ett uten motiv og ett med bilde :)

Ja da var det mandag igjen, og jeg skal snart til tannlegen.... Helgen gikk i ett, og vips så var den over! Lørdag var jeg på jobb, og søndag var det fotballcup på timeplanen, fra 8.30 - 13.30. Da vi kom hjem, laget vi vafler og koste oss.

Ellers i helgen har jeg laget to kort, og jeg har begynt på 10 invitasjoner som jeg har fått bestilling på :)


Her er det ene kortet, og som ellers i det siste, så har jeg brukt papir fra Maja design :) Swirlestempel fra Rhonna Farrer, halv perler, blomst, tyll, charms og tekststempel fra Norsk stempelblad. Vintagebilde har jeg printet ut fra internett.Maja Design papirer, blomst og rubons fra Norsk Stempelblad.

Inni: Maja Design papirer, blomst og rubons fra Norsk Stempelblad.

Skrivefelt med Maja Design under :)

HEr er et kort jeg hadde en plan med, men det ble ikke som jeg hadde tenkt...
Mønsterark fra Maja Design, og notearket husker jeg ikke navnet på....
JEg har ellers brukt hjertecharms, "metallpynt" fra nille, apron lace punch, fra Fiskars, bånd, rose og sølvglitterlim.

Her er et nærbilde ;)

17 kommentarer:

May-Bente sa...

Ååå.. wow, begge kortene dine var helt bedårende. Herlig papir og super pyntet!!!
Klem

❤ Kaia sa...

NYDELIGE kort.
Lekre papir. Tror de må på ønskelista :o)
Ha en super dag :o)

Rita sa...

Flotte kort Jannhild, likte de veldig godt.
Lykke til med invitasjonene, jeg er ferdig med mine konf.inv. bestillinger. Da er det bare bordkortene igjen... + søsterns
150-gjesters-bryllups-bordkort til sommeren....
Og lykke til hos tannlegen!
Skateren sendes forresten i dag, han har oppført seg fint og vært velviilig til å bli brukt.

Hege-Annie Simonsen sa...

Nydelige, begge kortene! Lekre papirer og pynt! :)

Jo, helga mi har vært fin og avslappende den. Fikk vært ute på byen en tur også, på lørdagen. Som avholdsmenneske blir søndagene også veldig bra da, bare man får sovet litt utpå etter ranglinga nattestid. :))
Sola har skint - og det gjør den også i dag. Jeg er akkurat kommet hjem fra fysioterapeuten og en rusletur i sentrumsgatene.

Den heile skapning stundar no fram til sumarstid!.. :)

Håper du får en riktig bra uke!
Klem, Hege

Aina sa...

Du lager så nyyydelige kort! Så gjennomført og flotte :O)

Maya sa...

Åhhhh disse var så lekre,Jannhild!!
Nyydelige papirer og lekker pynt!

Tusen takk for gratulasjons-hilsenen i bloggen min :)
Go`klem fra Maya

Marianne sa...

Å så flotte kort !! Nydelige farger og detaljer,perfekt satt sammen. En sann fryd for øyet !!

Aquarell sa...

Kjempeflotte kort!
Håper på en sjanse til å få se kortene dine IRL en gang...:D

Pia sa...

Jeg er mundlam, kæben hænger, hvor er det kanon flot, sååååå mange lækre detaljer

~Isabell~ sa...

utrolig flotte kort, jeg elsker vintage stilen men klarer ikke å benytte den selv

Solveig sa...

Ååååå men disse var nydelge!!!

Ha en fin dag!

Tonje sa...

Praktfulle begge to på hver sin måte. Var så spennende med den layouten du har brukt på disse kortene også.Skikkelig nydelig begge to!

Papirdilla sa...

Begge kortene dine var helt nydelige. Bare til å nyte... Jeg liker også veldig godt papirene fra Maja. Og du får dem virkelig til å komme til sin rett.
Klem, Hanne

Lisbeth sa...

Ååå... disse var bare så nyyydelige, sukk og stønn!!! Klarer nesten ikke å ta bort øyene fra dem!!!
Klem

Tindaloo sa...

veldig vakre kort! elsker den vintage stilen din :)

Marianne sa...

Ojojoj, her triller det jo inn lekre kort som perler på en snor!!!! Kos og se at du lager litt kort igjen, håper du koser deg med det!!!! Du er iallefall rådyktig!!!

Scraporama var heeeelt fantastisk. Neste gang mååå du være med!

Vi snakkes.
Klemmer fra Marianne:)

Line sa...

Hei Jannhild!
For noen utrolig nydelig kort du har laget!! De papirene er bare så lekre (har de selv:)) og så var de så flott pynta!
Ønsker deg en strålende uke!

Klem, Line

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin