18.03.2009

Angellas blog candy!!!

Og så er det Angella sin!
Hun har nett kommet hjem fra Chile, og har ryddet i kofferten sin og satt sammen denne superflotte blogcandyen!! Her er masse digg!!! Og ja, jeg sier ikke nei takk til denne heller :) Angella trekker en heldig vinner 27.mars, kl 21!
Trykk på linken i navnet hennes og du kommer durekte til candyen :)
Hele bloggen hennes er verdt et besøk! Gå inn å se på alt det nydelig flotte hun har laget!! Inspirasjon inspirasjon!!!

Jeg krysser fingrer og tær her også :)

2 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei på deg!

Lekkert candy dette ja! Vi må bare X'e fingre og tær!

Takk, igjen, for den koselige praten på telefonen her om dagen! Skal se om jeg ikke får tid til å sette meg inn i Picasa sånn etter hvert!.. :)

Takk for kommentar i bloggen. Utfordringer er gøy! Ikke nødvendig å vinne - det er jo bare så gøy å delta og prøve seg på de ulike oppgavene! - og å i det hele tatt få laget noe! :)

Er megaforkjøla her nå - og har hatt heftig hodepine helt siden jeg var ferdig på fysioterapitimen på mandag...! Ligger mest rett ut, men må jo gjøre litt andre ting også innimellom.. Er bare så lei av å være syk - har vært det alt for mye i det siste.. :C
Meen; satser på å bli frisk snart, igjen! Evig optimistog positivist!!
Blir også godt med påsketid om ikke alt for lenge!!

Ha en knallfin dag! STOR klem, Hege

Natalie Z sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin