14.03.2009

Koser meg igjen!!!

På torsdag satt jeg og Jill sammen og vi koste oss!! Jill var veldig effektiv, selv om hun var full i feber!! og jeg var litt mindre effektiv...men det er intet nytt når jeg er på treff...
Jeg gjorde kortet mitt ferdig i går kveld.
Jeg har malt et av de siste stemplene som spaserte inn i huset mitt, med distress ink. Stanset "henne" ut med spellbinders oval og laget noen rammer rundt med ovale scalloper.
Jeg har brukt papirer fra BG, og pyntet med "metall" fra Nille, charms, bast og diverse blomster.
Tekststempelet er fra ladybugandfriends.com.
Inni har jeg også brukt tekststempel fra ladybugandfriends.com, spellbinders, roser og mønsterark fra BG.
På "skrivefeltsiden" er det også mønsterark fra BG, roser og spellbinders.
Jammen er det ikke det samme som er her også..... ;)Ha en flott lørdagsnatt folkens!!
Klem fra Jannhild :)

20 kommentarer:

Rita sa...

Det var gode nyheter en tidlig søndags morgen! Å som jeg gleder meg til å se kortene du skal lage fremover!
Dette kortet var jo bare aldeles nydelig, Jannhild! Lekre farger, og nydelig pyntet. De spellbindersene er jo så effektfulle.
Kos deg på hobbyrommet fremover.
Klem fra Rita

Vibeke sa...

Så herlig at du koser deg igjen!!! Og for et alldeles nydelig kort du har laget!!! Dette var skikkelig flott. Herlige farger!! Kjempeflott!!:)

Hildegunn sa...

Utrolig flott kort du har laget!
Gleder meg til du fortsetter produksjonen :)
Ønsker deg en flott søndag!

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempeflott! - kjempeflott kort og kjempeflott at du koser deg! :)

Ha en riktig god søndag! :) Klem

Kristine sa...

God morgen vennen!
Dette kortet var aldeles nydelig. Og du har pyntet det helt herlig på alle sider;)
Hvor har du fått den mørkeblå blomsten fra? Den var nice;)
God søndag til deg og familien vennen!
Snakkes!
Klemmer fra meg;)

Meretekj sa...

dette var et kjempesøtt kort med fine detaljer.

Anita sa...

Helt nydelig kort, Jannhild! Hun er så utrolig søt denne jenta:) Bra at du koser deg med kortlaging igjen!:)

Klem fra Anita

Aina sa...

Kjempeflott kort,i herlige farger. Og så nydelige detaljer :O)

Ann Hedvig sa...

Flott at du er begynt å kose deg med hobbyen igjen :o)

Nydelig kort du har laget, og likte måten du har brukt 3 forskjellige ovaler under stempelmotivet.

Ha en super søndag!

Eli Kristin Magnussen sa...

Kjekt at du har funnet en "ny giv" på scrappefronten igjen Jannhild. Du har iallfall produsert et alldeles nydelig kort med utrolig skjønne detaljer. Gleder meg til å følge nye kreasjoner fra din kant fremover, eh-he! Ha en herlig søndag! ;)

Stine sa...

Åååå så flott kort! aldelses nydelig :)

Inger Marie sa...

Hei Jannhild :)
Så godt å høre at du koser deg igjen.
Lekkert kort du har laget i lekre farger og med herlige detaljer.
Kos deg videre!
God klem

Lisbeth sa...

Å du store min for et nydelig kort,og så herlige farger!!! Utrolig flott.

Pia sa...

on nydeligt kort, sså mange fine detaljer

Linda S. L sa...

nydelig kort! fine farger og så gjennomført og flott :)

Aquarell sa...

Nyyydelig kort du har laget!:)

❤ Kaia sa...

Nydelig.
Gjennomført til tusen.
Fra "ytterst til innerst"
Ha ei fin uke :o)

♥ Kari ♥ sa...

Kjempelekkert! Et skikkelig delikat kort du har laget vennen!
Nydelig pyntet som vanlig!
Mange klemmer fra kari

May-Bente sa...

Åååå jøsses, dette var lekkert!
Klem.
Ps. legger inn en link til deg på siden min, Falt heeelt for stilen din!!OK??

~Isabell~ sa...

rett og slett lekkert

Kanskje du vil se disse også?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin